HAppy Birtdhay my friend...



helo..helo...siapa sana...
saya disini...heheheh...
silah lah abai kan ape yang aku mengarut itu eh....
well..juz nak kenalkan lagi sorang member aku....
coz arini merupakan hari jadi beliau...
HAPPY BIRTDHAY MR. UDE...
yang ke berapa eh...aku lupa la plak.ke 26 ke..???
wah..dah cukup tua tu.dah leh jadi bapak orang dah.calon pun dah ada kan...cantik ar tu.heheh...
blanya kau nak merasa nasi minya orang karak nie.hahahah....
ini member yang agak rapat juga lah...
kenal since part 1 time diploma dulu...
n die dah berpunya tau...tak boleh ambik...hahah...
he is more older than me....from karak, pahang...
pic kat atas 2 act time kitaorang p melawat library perdana kat putrajaya....
nothing special in that library...ahhaha...giler kejam ko kutuk library 2 eh...
library tu act more focus on collection about our prime minister n about malaysia history...
so..buku2 lain seperti yang ade di library lain 2 xde lah kat citu...
harap maklum...
library 2 pun a bit smaller..then agak terpencil.huhuhu...
korang p la tgk sendiri eh....alami lah..ahhaahahha...
owh ye...pasal kawan aku tu since part 1 until now we still got in d same class....
mm..itu je kot pasal die.kang die marah plak tulis macam2 pasal die...
ha...lupa.nama die orang panggil mr. ude...ade kelapangan jenguk lah blog die eh...
antara ramai2 member aku...he just the 1st know about my blog...
pandai punya cari eh....
xpe lah...ko nak baca..baca je lah...
sampai bila aku nak sorok...nak malu..nak takut dikritik orang ke...hahahha...
now...dah banyak member aku da tau pasal blog nie....
kamu..kamu semua silalah datang berkunjung..dah malas i nk sorok-sorok dah...
sudah2...ko klua sekarang.mak dah pangil suh masak tu.hahahah...........
okey blog...see u nx time okey...
aku syg kat ko tau...jaga diri tu elok2 eh...
till next time i will post new story...

p/s : tetiba kan rasa cam nak buh nama kat blog aku nie jer...mari kita pikirkan sesama nak.hahahaaa...........



1 comments:

Mr Ude said...

wah2....
hensem kan mr ude tu...
salah la oi 26...
tua nooooo...
25 k...dua puloh lima....:)