Happy Birtdhay MAK!!!!!


hari ini tanggal 26.6.1949 bayi yang bernama siti minah binti hamat telah dilahirkan....
dialah emak aku....tahun ini pula genap umonya 60 tahun...
sudah agak tua juga mak aku ye...
mak....SELAMAT HARI LAHIR MAK
aku beruntun kerana masih punya mak....
semoga mak dipanjangkan umur diberikan kesihatan yang baik
dan juga semoga mak bahagia di hari-hari tua mak...
maaf aku ye mak kerana jadi anak yang nakal sgt2.heheh....
maaf kan aku juga kerana tidak manja seperti anak bongsu ynag lain.heheh....
terima kasih mak kerana membesarkan aku....terima kasih sgt2.....
budi mu itu sukar untuk dibalas kembali....


msk cerita lain pulak....
kakak aku yang masuk hospital semenjak isnin lalu dijangka akan bersalin arini atau esok...
ubat bius akan diberikan arini...mesti angah tengah mengerang kesakitan kan....
huaaaa...takut nya nak beranak.eh..aku plak yg takut ape pasal....
mintak-mintak angah bersalin dengan selamatnya....amin.





0 comments: