Nur Humairah....binti Nordisham



wah...exclusive baby ni...
baru2 lahir je dah masuk sini...
ini lah baby kakak aku yang bersalin awal dari yang dijangka...
terpasa wat operation disebabkan ade darah tinggi...
alhamdulillah kedua2 nya selamat...
tapi masih belum dapat keluar dari hospital lagi...
die dilahirkan 26.6.09 pada puluk 1.23 tgh ari...
sama pulak ngan bday mak aku ye...
pic kat atas 2 fresh from mom oven lagi...heheh..
maknanya baru2 lahir je awal2 aku dah ambik gambar die...
comelnya...macam nak gigit je piipi die 2 hahaha...
so semenjak kakak aku dah besalin nie aku memang bz giler...
semua orang kat umah tu bz la jawab nya...
dah lima hari berturut-turut aku masak kat umah...aku masak sendiri tau. bukan nak belagak.heheh....
satu record 2 memandangkan b4 ni aku jarang-jarang memasak sendiri dan kadang-kadang hanya menolong mak aje
nama puteri pertama bg kakak aku n cucu perempuan pertama juga bagi mak aku itu tak di confimkan lagi...belakang 2 macam nak ditambahkan lagi.
sekarang kan trend nak telak nama anak panjang2...heheh...
tak sabar nya die nak balik n besar....


0 comments: