Raye tahun ini....

salam....
hai u all...
ape macam dah lepas raye...tapi raye tak abis lagi kan...
so tak terlambat lah al=ku nak ucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir & batin....
kepada sesiapa jua yang mengenali aku or yang aku kenal...
yang pernah or ada tersilap n tersalah bahasa sengaja or tak sengaja
ampun dan maaf dipinta...semoga dengan kehadiran syawal nie akan lebih merapatkan
ukhwah da ikatan persahabatan kita....
amin....


sambutan hari raya aku tahun ni agak meriah jugak lah...
sambutan secara ala kadar jer....okey lah tu.hehehe....
balik rumah pun 2 3 hari before raye....
balik pun dapat tolong mana2 yang patut je...
mak aku plak dok sibuk menjaga n melayan cucu....sian gak tengok mak aku 2 penat...
penat2 die pun dapat gak sediakan macam2...
raya tahun ni agak meriah sebab 1 family lengkap beraye bersama...
tahun ni giliran kakak aku pulak beraya ngan ktorang....
tp raye ke-3 da chow balik kampung laki die.huhuhu...
tak pe lah..bagi can...bukan selalu pun diorang dapat balik kampung...
mm...okey lah tu.
macam boring je nak cerita pasal raye lagi...
mesti sume pun sbuk dok menaip cerita raye kan....
jom layan gambar je lah...
tak banyak pun...
see ya..!!!!





p/s : raye mesti ramai yang buat open house.raye...raye jugak.jangan bedal je
sume makanan tu.tau sedap....kesihatan harus dijaga.itu yang penting!...

0 comments: