Purse biru ku



hello...hello...
kamu...kamu buat ape tu ha.....
(eh...macam ade pulak orang yang nak baca blog ko 2 kan.)
whatever....tak kisah lah ade orang ke tak de...
asalkan aku happy n tak susah kan orang kan...ade ko susah ke...???

well..nak ceritakan pasal tajuk entry tu...
ade korang paham..???
meati lah korang tau kan.....jangan kata ada yang tak tau nak eja or baca...
aku lempang kan...hehehhe...(eh suka ati ko nak lempang anak ornag ni pesal)
korang dah nampak kan pic tu...
apa ada dalam pic tu...??? (ko tye soalan bodoh...budak darjah 1 pun tau ape tu)
yela...yelah....
seperti yang korang tengok....benda tu dikenali sebagai purse ataupun wallet ataupun dompet tangan wanita....
sesape yang tak kenl aku lempang kang kali yang ke-2.hehehehehee....


sejarah purse biru....
telah memakainya sejak 4-5 tahun yang lalu..(wahhh...lama tu)
di beli di mid valley....
dengan harga yang agak tidak mahal....(ade sale lah tu kan)
membeli ditemani oleh si 'dia'......
masih berkeadaan yang baik....masih ye...
design seakan kebudak-budakan....hahahhaa...4-5 tahun dulu...of coz lah i budak2 lagi kan....
dipilih kerana terdesak mahukan sebuah purse dalam kehidupan....
tidak selalu guna kerana bersaiz besar.....lebih gemar gunakan dompet kecil
senang cket...celah mana2 pun muat masuk.hehehheee....sebab itu masih bekeadaan baik lagi...
tetapi selesa dan banyak tempat boleh mengisi segala macam jenis kad ic, kad kredit, kad bank, kad pelaja...
segala macam jenis kad boled dimuatkan di dalam purse itu.....harap maklum...
di bawa kemana saja...tapi tetap memilih membawa dompet kecil...
riyawatnya tamat menjelang bulan syawal ini.....
'tapi jangan risau...i akan simpan u elok2 eh.u masih lagi bertakhta di hati...
segala macam kenangan i lalui bersama dengan u..tak sampai ati nak tinggalkan u...'
itulah pesanan dari tuan saya....terima kasih kerna masih lagi menyanyangi saya...
itulah sejarah saya sebagai purse biru itu....
sekian.....




p/s : sekarang aku ade peganti yang baru bernama merah...jarang2 sekali aku akan memilih sesuatu
yang bernama merah. tapi dah jatuh hati...apa bley buat.purse biru jangan seday2....'i tetap milik u' hahahhahahaa....

0 comments: