week 3


salam....
dah lama aku tak post apa-apa entry kan....
banyak cerita..tapi tak tau nak cerita pasal apa....
dah menjadi semakin bosan...boring...
bosan nya entry aku nih...????

awal sem sememangnya memberi kesan kepada aku...
pada sem kali ni ada peristiwa len plak yang belaku...
selalu nya student akan sibuk pada awal sem..
tp ada sesetengahnya pula agak senang kerana lecturer slalu x masuk kelas dalam 1st and 2nd week nie...
agak best jugak lah....
tp kepala gak yang beserabut dengan pendaftaran kelas dan jadual waktu....
sehingga sekarang..masih ada lagi student yang berdepan dengan masalah tersebut...
setiap kali bermula sem..begitulah jadi nya...
serabut kepala otak...
pada 2nd week plak aku tidak begitu sihat....memang tak sihat...
slalunya sekali setahun aku akan mengalami jatuh sakit yang amat teruk.hehehehe...
kalu setakat demam yang biasa tak la kisah sangat....
tapi bla demam yang luar biasa 2 lah perlu diberi perhatian....
pada hari aku sakit hari itu gak dalalm kul 12 malam aku balik umah....
nasib bik umah agak dekat....
alhamdulillah...aku semakin sihat. syukur kerana diberi peluang untuk hidup lagi.....
banyak pekara lagi yang aku nak buat sebelum mati....

now dah masuk week 3, asgmnt pun dah ade....
ape lagi...siap kan awal2...
jangan jd macam last-last sem...
huh..tiap-tiap sem cakap cm2 tapi still tak buat gak...
apa nak jadi nie.....

0 comments: