new sem!!




salam....seperti yang diketahui lah kan (eh2..korang tau ke ape2 ke nih) hahaha...
aku dah masuk balik...dan sekarang dah de pun kat puncak perdana...
very2 tired lah....for dis sem aku dapat lagi dok hostel..
kali nie kat 2nd floor iaitu di aras 3....
kat 2D11...still in the same blok like last sem...
wah...cukup tabah betul dok mengangkut sume barang2...
nasib baik lah ada kawan yang baik hati..memang baik pun...
puji lah cket..thanks eh angkat kan barang2 aku 2 walaupun x banyak....
started dis mondey dah start kuliah dah pun....
waa...klas kul 8 plak 2.xsuka kelas pagi...xsuka.hehehe....
for this sem i have to take 8 subject...
fuh...banyak gak 2...kene pulun abes2 gak nie...
tp for the final i will take 2 paper kot...i guess...
tak banyak kan....abes lah migirin aku nak menyiapkan segala macam asgmnt...
pecah kepala otak...
hope tak de pape lah anything yg belaku kan...
setakat nie sume nya dah settle dah...
amin...harap2 aku dipermudahkan segala-galanya....
wish me for the best ya...



0 comments: