KEMBALI




hai..hai..sume...
wah...lama betul aku dah x mengarang nie....
time nie aku de kat cc...bru la rajin nak kluar dr umah 2...
itu pun disebab kan nak uruskan hal akademik aku b4 masuk semula for the next sem..
huarggghh...dah nak masuk balik..cepat tul...
cam x cye masa dah blalu dengan begitu cepat....
kepada rakan-rakan ku yg lain...
cepat-cepat la daftar klas ye...bley kta dapat 1 klas lagi...
hope dak2 campus segamat dapat lah satu klas lg kan...bru havoc eh.huhuhu...

well...ape ye aku buat masa cuti nie???
mm..xyah tye banyak-banyak ar...
aku telah manfaatkan sepenuh ms cuti aku dengan benda2 berfaedah....
berfaedah u know...xde main rempit sana lepak cine.no..no..no...

umah aku tak lama lagi bakal mendapat tetamu baru yang sgt-sgt lah comel.heheh...
xsabar rasanya...harap2 aku sempat tuk berjumpa dengan ny b4 aku balik ke puncak nie...
kesian kakak ku yang cute 2....asyek kluar masuk hospital jer...
sume ny disebabkan ade darah tinggi...kesian aku tgk...hehehe...
bla la nak berakhir azab die tu kan....
tuk angah ku yg cute hope cepat2 lah sembuh n lahirkan kan anak yg comel...

mm...nnt kalu aku betul2 dah kembali nnt aku nk story byk2...
banyak nak story nie...
dah melimpah ruah...mana nak simpan kalu x di sini kan.hahhaha....
nnt lah ye..tunggu....
dah penat bahu aku dok depan pc...
nx time see u again my blog....
i love u...jg diri bebaik eh...



p/s : rindu nyer......



0 comments: