V.O.C.A.B.U.L.A.R.Y.


hai all....
tis will be my last update the blog b4 i go home for semester break...
yela...kalu dah kat umah aku dah x bley nak online slalu....
al maklum la...kat umah 2 xde tenet...
nak p cc lah punya lah malas.huhuhu....
owh ya...about the above picture...
bnda 2 telah dibuat n dicadangkan oleh one of my housemate..Waheda namany...
e2 salah satu aktiviti ktorang...
kalu ade sape2 yang salh cakap..nama n perkataan 2 akan ditulis sepetli diatas...
sebagai contoh kuaci di sebut kuci....
wah...seronok kenakan orang.huhuhu...
bla tgk2 balik word2 2 ley gelak sorang2...
masing2 bila nak bercakap mulalah jaga stiap ape yang dituturkan...
taku2 nnt naik namany kat atas 2.huhuhu....
ktorang bertanding sape yg paling banyak wat kesalahan....
act..dalam antara geng2 aku...
aku lah yang slalu salah sebut ape2 perkataan...
kadang2 diorang menganjin aku balik....huhuuhu..
ape boley buat...
then on of my member gjah akhitnya kene pada die plak....
2lah slalu mengata n gelak kan aku...
skarang ko pulak yg byk salah..
jangan marah ye...
benda nie dibuat untuk suka2 aje...
tngu la nx sem word ape lg akan menjadi kesalahan ktorang serumah....
till now...





p/s : i will MISS u my blog. i will try to update if i got a time okeh.yahoo...esok aku akan kluar bersama teman kesayangan sebelum balik ke rumah..nx time i will upload her picture plak lah...




2 comments:

Hasanah89 said...

salam akak....
hihihi... cm kt blk mpp dlu...
ingt zaman dlu2...
hihihi... cm dh lmer sgt je... huhuhu...
k akak... take care...
erm, utk next sem ni sy jd pm utk mms... wish me all da best!!!
miss you sis... :)

Hasanah89 said...

salam akak...
igt time kt blk mpp dlu2...
hihihi.... mcm dh lmer sgt je....
hihihi....
Have a nice & sweet holiday kak.... ;)