final EXAM..!!!


credit for google



salam....
kebanyakan blog sume dok post post pasal jadual exam masing...
aku pun nak tumpang sekaki tempej jadual aku gak lah....
sebok je aku nak ikut orang gak eh....
so nie lah tarikh2 penting tuk nx month...

21/4 ctu
24/4 mgt
6/5 cat

agak bagus gak lah gak2 diantara paper2 tersebut....
tapi x byk gap sgt antara ctu n mgt 2....
n gap fir the last paper haruslah aku balik umah n enjoi2 kan diri dl before kembali untuk study...hahahha...
otak giler...awal2 dah plan ape nak wat...
patut ny study lah awal2 kan...

owh...by the way..
tis semester i juzt only take 3 paper for final...
lagi 4 paper tak de final pun...
hurrraaayyyy.....
tapi agak penat lag skg nie nak menyiapkan segala macam asgmt n presentation....
dengan test yg blambak lg...
sempat plak aku nak memgonline kan diri eh.hahah....

td baru je lepas test japaness....
yes...i take japaness as my 3rd language....
terlepas lah 1 lagi azab.huhu...

and this evening i went back home...horrayyy again....
rindu kat umah...rindu byk benda...
rindu.....
rindu.....
end!



p/s : wahhh...takut. takut. harap2 cepat lah bley abis. moga2 aku dapat cepat enjoy kat umah.hahahha....




0 comments: