weekand



salam to all...
aku terpaksa update kan dua cerita dalam seminggu....
hahah...kerana aku nie xlah dapat selalu mengonline kan diri kat cnie...
maklumlah xde internet....
kalu nak berintenet pun kat library je lah tempat aku melepak berjam2 sambil berjalan2 ke
 blog2 kamu semua...
sila lah hargai okey...(oit jangan perasan lah)...hahahh
okey2....last weekand aku balik rumah ku syurga ku.hahah...
giler best balik umah....macam heaven.hahah...
aku selalu je gadoh manja ngan mak bila balik umah 2....hahha..
selalunya anak perempuan kamcing giler ngan mak masing2 kan...macam isi dengan kuku lagi...
tapi aku nie macam langit ngan bumi...hahahah...
jangan salah paham lak...
act otak aku nie lain cket nagn mak aku 2....
ktornag slalu berlainan pendapat....
tapi aku sayang mak....sapa yang tak sayang kan....
walaupun aku nie anak bongsu...tapi i TAK MANJA okey....
aku memang tak manja seperti anak2 bongsu yang lain...nie pun pelik gak kan...
ade member aku pun cakap aku nie tak macam anak bongsu...
i tak suka terlebih2 manja walaupun dengan parents sendiri...tak suka okey
tapi tak bermakna tak manja lansung....
manja aku nie kira len jenis cket lah...hahah...pape je lah east ooiii.....

isyk2...padahal nak cerita pasal balik umah weekand lepas nie...
nie melalut pasal lain pulak...
okey stop! buka cerita lain plak...hahahaa....

mm...masa balik umah last weekand...
my parents pergi kenduri kawin kat kelantan ke terengganu...not

sure plak...
blotak petang jumaat n balik ke kl ahad petang....
sempat lah aku jumpa both of my parents...
doirang bawak balik satar ngan keropok lekor...
korang sume2 tau tak pe 2 satar..???
satar 2 adalah isi ikan yang dibakar dalam daun pisang kalu tak silap lah...heheh...
kira macam otak2 jugak lah....
sedap woh...sehingga menjilt ibu jari kaki...
aik..??? sampai ker nak jilat jari kaki 2..??? hahah..try lah sendiri ek..

masa ari sabtu lak aku keluar jalan sensorang kerana nak cari barang...
terpaksa aku keluar sensorang...nak ajak kakak ku dah la die tak larat coz tengah pragnent...
nak kene jaga azfar lagi...fuh..penat woh....
aku pun p la sogo..shoping complex tempat favourate n dekat je ngan umah...
jalan setapak dua je dah samapai...(pandai tipu eh)
best woh p citu...
tak abes2 nagn sale...ntah betul sale ke tak 2 pun tak tau lah...
pastu kan ari 2 ari sabtu....
so mestilah ade pasar malam kat jalan tunku abdul rahman 2...
dal lama aku tak p citu....
jalan sensorang best...tak payah nak tunggu2 orang....hahah...
leh jalan sesuka ati plak 2....
last2 p citu dapat beli makanan jer.....
dapat beli 3 ekor burung puyuh...bukan burung kasawari eh...
ape kelas makan burung kasawari 2...sedap ker..??? hhahhaaa larikkkk..........


air sunquik mango sejuk bersama cucur ikan bilis...lazzzatttt.....=)

then..that all yang jadi weekand nie....
ha...lagi ciket jer....
aku memasak di rumah...hahahhaaa....beley percaya ker =)
of coz lah mak xde nak memasak kan...
terpaksa lah memasak tuk my brothers...cian plak doirang lapo..heheh...
n wat 1st time aku masak sambal tumis jadi....sedap 2....
sedap macam mak aku wat lagi...hahaha (perasan...perasan)
selalunya mak aku masak sambal tumis tak letak belacan....
famly aku tak selalu guna kan belacan dalam masakan...
then aku plak yg try letak belacan dalam sambal tumis aku....
sedap2...kene effect kat hidung pun sedap gak 2....
bley la bawak bekal kat cnie..leh makan bersama roti...
sedap2...sume sedap...ape je yang tak sedap...
aku nie kira senang la bab2 makan nie..sume bedal...
kecuali...jering n rebung je kot...n laici n rebina. aku not prefer.kalu xde air lain bru ambik laici n rebina kot
yang lain2 sume makan jer trmaksuk buah2an.....
saya menang suka makan....hahaha...ade sesiapa sudi belanja. aku x cerewet.=) hahahahhaha.............

dah2...kamu pergi sambung belajar....
sok lusa test lagi....
jarang2 sekali aku dapat mengarang sepanjang2 macam nie....
impresive....hahahhaaa....
teruskan menimprove kan penulisan kamu eh...
jumpa di lain entry okey bah...

p/s : maaf...tak banya pic aku sempat snap. terlupa suda....hahaha.........



2 comments:

Kasawari said...

cucur ikan bilis tu buat sendiri ker beli? ha ha ha

-Blackberry- said...

bro..mestilah wat sendiri kan...
ape barang klu nak beli...hehhe...
klu beli pun x npk sesedap mcm dlm pic 2.hahah....