ku merindu...hahahha...


salam...
tiada apa yang aku rasa menarik kot...
aku pun mengupdatekan blog nie...
dah lama juga x berblog walking di blog2 kamu....
mesti banyak cerita yang menarik berbanding dengan cerita aku kan...
budak baru yang basih berlaja bertatih...
bla lah nak pandai berjalan plak eh...
ada sesiapa yang sudi membantu aku mengajar aku cara berjalan tak....
berjalan..pakai kaki lah. apesal lah lembab nie.tak payah diajar...huhu...
aku rindu...masih lagi rindu...
tolong lah hilangkan rasa rindu aku nie...
runsing asyik memikirkan rindu yang tak berkesudahan...
penat rindu tapi tidak dapat berbuat apap2 juga...
argh...biahlah. sudah malas aku nak pikirkan...
wat sakit kepala otak aku jer...
tetapi tak dapat juga nak ilangkan rasa rindu ku itu...
cume bila sibuk dengan test n assignment yang berlambak 2...dapat jugak lah kurangkan cedikit pun jadilah....
ape lah nak jd dengan anak haju leman nie...
buat2 bersabar...
bersyurkur lah dengan apa yang aku dah ade sekarang nie...
ada banya hikmah semua benda yang terjadi kat dunia nie kan...
mybe ade sesetengah orang idak nampak...
seperti aku juga.....
tetapi ketahuilah bahawa semua ini mengundang kemanisan dan kenangan dalam hidup kita bergelar manusia...
nasib baik kita nie manusia kan..bukan seperti iblis dan syaitan...
ape dah yang aku melalut nie...
dah...tak mo cerita benda2 yang seday2...
be happy...ukirkan lah senyuman dibibir mu walaupun musibah melanda diri anda..
sekarang tidak lagi seperti dulu lagi...
sama sekali berubah....
walaupape pun aku rindu....rindu....rindu....


p/s : ms ude....bila mau update nie. gua tak sabar2 nak baca penulisan ko nie .hahahha



0 comments: