library again



aku di library lagi..dari pagi tadi sehinggah lah petang nie aku di library gak. mmg syok abes lah dok kat library nie.hahaha.....nasib baik kelas ny malam. berpeluang lah aku nak cari bahan-bahan untuk asgmt.waaaa..byk giler.sume nya tarik nak anto nya dekat2 jer...so haruslah mula dari sekarang...ye tak.aku nak balik dah...tada. len kali bertenet kat library lagi i will post somthng at here.hahah...but dis week mybe balik rumah.xdapek lah nak update pape eh.
sekarang nie rasa cam dah gian jer nak update...macam tak syok kalu tak update sehari kan.masa diabes kan bengan jalan-jalan ke blog orang len.best baca cerita orang. eh2..td kata nak balik dak.pergi kamu sekarang.huhu...i'm out!!

p/s : terasa sayang giler plak ngan blog nie...best kan de blog.mbr2 aku yg len pun baru nak startwat blog.sume ny dah giannn.....:)

*kerana nak cepat menulis ade gak ejaan yang salah.yg mana ayat yg berterabur 2 maaf la ye.kamu paham2 lah sendiri dulu :) lepas nie ade masa saya edit balik ye...maaf kan aku...


0 comments: