tak de keje namanye....




do u see that picture...?? :)
what do you think.....
picture 2 diambil masa aku dengan member aku bertenet kat library. alkisah ny selepas dah boring2 tu kami berdua mula la gatai amk gambar kat library. tak silap hari tu hari minggu kot. so orang kat library nie tak lah ramai sangat kan. lepas tu plak member aku yg sornag nie main-main tarik selipar....aku pun ape lagi amk la selipar die. them pakai tebalik...i means tersalah kaki lah. die pun gelak tengok aku pakai terbalik camtu. yela..mana tak nya.selipar die besar and kaki aku lak kecik. die kata cm budak2 kecil pakai selipar terbalik jer...huhu. lepas tu ape lagi masing try slipar and amk pic. nasib baik tak kene marah sebab bising. staf kat kaunter t dah jeling2 kat ktorang nie..hahah. as your information...kaki member saya sangat la besar bagi seorang perempuan. saiz nya dalam 12-13. before nie die selalu mengadu susah nak cari kasut yang saiz besar2. kalu kasut lelaki ade lah kan. xkan nak pakai kasut lelaki plak kan. if sape2 yang tau kat mana terdapat nya kasut yang bersaiz besar silah share2 ngan aku eh...die nie adalah salah sorang member aku yg agak besar....proud to be her friend.


p/s : she reminds me about kak sya yang aku kenali di arau dulu...


2 comments:

Kasawari said...

gi library leh pakai selipar jepun mcm tu ker.. he he.. lama dah tak masuk library ni.. dulu masa belajar kat j.semarak.. mmg kaki library.. he he

tu ler. syiokk mentenet.. selipar pun tersalah amik.. tertukar2.. nasib baik tak tukar bf ker apa he he

-Blackberry- said...

kasawari
bro...kalu library kat sini x kisah sgt....
pakai seluar trek suit pun xpe...
tau lah cmner...pelik gak mula tgk student2 len wat camtu...
tp saya x wat lah...heheh..
juz pakai selipar jer....
klu dulu study kat segamat mmg xleh wat cm2...
staf2 kat cnie dah malas nak tegur agakny...huhuh...