my babies are growing........=)

yipieeeee....... baby2 ku sudah membesar akhirnya..... brulah best nak men ngan die...hehehe... sgt2 comel......gerammm nyer aku tgk..... mana tak nye...asyik mkn ngan tdo je keje nye.... aku bawak baby2 nie slumber je bela kat kolej nie... ptt ny peraturan tidak membenarkan mana2 student membela sebarang haiwan pun di bilik kolej masing2...... aku men hentam jer....lg pun tngl 1 sem nie je kan....

ha...lg 1 aku bru dapat tau yg kiki 2 act jantan...bukan betina.... huaaaaa......geram yg amat sgt ngan amoi kedai haiwan 2 kata kiki 2 betina.... aku xnk die membiak....aku xnak dapat cucu.....huhuhuuu...... aku xmahu n larat nak menjaga ramai2 nie.... ckup la skadar dua ekor 2 jer...... huaaaa...ape nak buat....aku da syg gker kat kiki 2.... rasa2 ny perlu ke x aku tukar nama die... huh...sesuai ker..???? mmm...klu mls.kiki pun ok wat...kan..kan...hehehhe.... oklah...lest see my babies pic ok.....

kiki ku....see....its male ok..NOT female

momo....

kiki n momo.....pipi penuh ngan makanan......pelahap tul diorang nie tau...hehehehhe

sepasang kekasih....huahuahuahuaaa......

1 comments:

13may said...

geram..geram jugak...tapi jgn sampai tergigit dah ler :D