perghhh....

salam,

kebelakangan ni aku xde masa sgt nak contengkan pape entri disini...
bz gak lah...n xde idea bserta ngan mood..
ttba je aku d pngl meluahkan perasaan yg aku xtau nak kata cmner...
ade la 1 blog 2 nak tutup...aku rasa sebab aku kot...
MEMANG kan...sbb aku nie musuh kan....
adakah aku kco 'U' dengan membaca blog 'U' 2....
adakah aku cntc lagi ngan 'U'....
adakan aku kaco lagi mmbr2 'U'.....
bukan kah blog itu untuk tatapan sesiapa sahaja jika x d privatekan.....
aku x tepikir pun nak bebaik dengan cara begitu....
aku tahu tidak mungkin tuk aku brbaik ngan die lagi....
ataupun nak kco idup die lagi...
aku happy tgk die dah happy skg....
salah ke aku membaca dan ikuti blog2 org len...
ye...aku tau...aku sudah wat 1 kelasah besar pada 'U'.....
sampaikan membuat die merana...dan aku senang lenang...
wlaupun skg aku tahu die sudah maap kan aku...
ikhlas atau tidak itu urusan die dengan tuhan...
begitu juga dengan kesalahan aku.....
pk lah...adakah aku pun begitu happy ketika itu...
ye...rmai yg memberi nasihat....
"manusia msering lakukan kesilapan"
"manusia tidak ada yg sempurna"
mcm2 lg lah yg aku dengar.....btl ke statement 2..???
mmm...lastly...
teruskan lah melari kan diri eh...
tgk smpai bla bleh bsembunyi....
kenapa nak stop dsbb kan aku eh...???
ataupun datas len2 sebab yg die nak stop...




p/s : aku mmg x paham.....perasaan yg lahir sesama manusia kadang2 mmg susah untuk dfahami.kenapa eh...mungkin dengan sebab sikap manusia itu sendiri.watever happen...live must go on...life must be happy....n be cool....dapatkah???

2 comments:

bluerisyca said...

em..pelik la..nape nak tutup blog..kata dah maafkan tapi still nak lari2 lagi..cam penakut jew..kalo dah maafkan buat biase suda..ala..dunia ni kecik jew..nak sembunyi2 pun akan jumpa gak..

IamYonna said...

hye tuan tanah :)
wow..
look like entry mcm marah je..
be cool babe.


btw kan,
lari2 tu bukan bererti penakut :)
dan diam bukan erti kalah.

mungkin ade sebab org tu buat cmtuh kot..
mungkin bukan sebab awk :)

just remind on yourself..
everything happens for a reason..
and..
what u give u'll always get back :)

salam kenal ok! :)