celebrating mom b'day....:)

tanggal 26 of june...
lahirlah seorang insan yg begelar ibu kepada ku...
hajjah pn siti minah bt ahmad diberi nama....
die lah segala2 ny kepada ku...
i luv u mom.....


jeng..jeng....celebrate b'day mak hanya dirumah je menandang kan hari itu time bkerjaka kan...so bz lah cket...
i n my sister had already plan earlier wat to do on dat day...
so...ktorang cadang ny hanya nak wat speghti jer....lg p
un da lama kan x mkn....
suh my sister buy kek for mom...but she said kek da boring...mak x mkn sgt....
huuuaaaa.....aku nak mkn kek....heheheh...
them kkk aku suh lah tambah dengan satey....
all the preparation wat made by me...just me
...heheh (bangga la konon)
tp satey 2 bkn aku yg msk lah....along yg tolong beli kan....
wah...ofter all are ready we eat after isya'...1 famly eating together gether....
da lama x mkn sama2...yela..sume bz jer....

mak aku pun da msk 60 thun kot...hehehee...apa le umo mak pun x ingt eh....
cian mak da tua da....mcam2 keje die kene wat wlaupun tgh sakit....
klu kta da sakit mst nak rehat kan....
mm...pape pun i wish mak dipanjangkan umor....disih
atkan tubuh badan....dan kegembiraan buat mak....
lets enjoy the pic k...:)


hanya itu saja yang mampu disedia kan....tp cukup hapy...:) makanan sume abis dibaham..hehehhe

nyum.nyum...ini lah speghti yang aku wat...xde decoration...so x npk menarik kan.tp sedaaapppp....hehehhe.........



p/s : dah nak dekat2 msk U lik nie rajin benor lak aku nak masak....nape eh...heee :)





0 comments: