berdating...hehehe....

ops...jgn salah faham ye...
aku masih lg single (bangga la tu).hahahha
aku bdating nagn senior aka ex-roomate aku dulu...
wahhh..betapa lama ny aku x bjumpa dengan die...
sangat rindu kat die... die juga lah senior yang paling aku rapat dulu....kak dayahh....
macam2 aku dapat kongsi besama ngan die de lagi seorang senior dlm bilik aku 2 aku tp x brapa rapat dengan die wlaupun ktorang 1 coz....
aku lebih selesa bborak dengan kak dayah...
rupa2 nya aku bru je tau tang die tgh praktikal skg....
n tempat yang die wat praktikat 2 plak dekat tul ngn umah aku...
bley jalan kaki...tp aku malas.huhuhu... naik bas pun dalam 10mnt da smpai....
dekat ngan skolah lama aku dl....
macam x sangka dapat jmpa ngan die lik...
kami btemu waktu lunch time die di KFC.... a
ri jumaat kan pnjang ckt lunch time....
leh la jmpa lm cket kan....
lets see her pic...


kak dayah bersama kak dayah...hehehehe


kak dayah cumil bertudung ijau....makin tembam die skg nie...




0 comments: