tetiba....


tebiba je kan aku rasa nak baca balik entry-entry aku yang lepas-lepas
tebiba je kan aku rasa nak mengarang lepas baca entry-entry aku tu....
tebiba je kan aku rasa cm entry-entry aku agak beas gak lah..(haha...giler perasan. eh xpe ka...skali skala saja bah)
tebiba je kan aku rasa ade mood datang nak mengarang
tebiba je kan aku rasa merapek je citer nie...
tetiba je kan rasa sebab tak de keje lah dok mengarang...
tetiba je kan teringat banyak assignment lagi tak siap...
tebiba je kan rasa macam tak sedar diri menghabiskan masa mengarang padahal banyak ker....
tetiba je kan baru sedar sekarang dah pukul 2 pagi....
tebiba je kan rasa macam mengantuk....
tebiba je kan rasa can nk lempang-lempang jer aku nie...
tetiba je kan...(mood..dtg lah mood rajin itu.datang lah mood) dah tak tau nak rasa ape...
tebiba je kan rasa dah ade di katil...
tetiba je kan.....aku suda tidur....
zzzzzz.......tebiba je kan mimpi indah-indah pun datang...
tebiba je kan mau tido tak bangun-bangun....hahahhahaha...
-out-



0 comments: