AMARAN!!!



macam takut jer tajuk post ni kan.memang pun.
bagi kamu kamu dan juga kamu haruslah berasa takut dengan post
aku yang pertama tama kali aku berperasaan begini. takut ker..???
takut ke tak takut ke lantak korang lah....
hahhaa....(poyo jer). 

al kisahnya berbunyi begini : hehehehhe....
actually blog aku ni tidak pernah pun teman-teman disekeliling aku tau akan kewujudannya. aku buat pun senyap-senyap jer tau blog ini diwujudkan hanya atas kepuasan aku sendiri dan sebab itu aku mahu merahsiakannya dari teman-teman yang aku kenali. aku mengenali dunia blog nie dari seseorang...atas sebab aku..sebab privasi die digangu maka die menutup blog nya dan membuka balik blog atas minat dan rindunya pada dunia bloging nie untuk photo-photo yang diambil oleh beliau. terima kasih...terima kasih banyak-banyak. walaupun hanya dengan menbaca cerita di blog beliau, terdetik hati aku untuk membuka blog juga. aku tak kisah lah jika ade or tak de orang yang baca blog aku nie.janji aku puas meluahkan segalanya kat sini sambil berjalan di blog-blog pujaan hati ku.hahahah...serious...blog-blog kamu semua memang best giler smpai aku menghabiskan masa berjam-jam hanya untuk membaca cerita-cerita di blog kamu. kamu tau siapa kamu...mybe ade juga yang tidak tau.kerana aku juga selesa menjadi silent blogger.hehheee...macam best jer. hanya member-member kenalan cyber je yang tau kewejudan blog nie. mesti lah kan.heheh....so dis is MY blog. suka hati aku lah nak post cite pape je kan. yelah mybe penulisan aku tak sehebat kamu kamu or sesiapa saje yang dah lama berada di dunia blog nie. takpe...aku akui.walaupun aku ni pelajar universiti aku akui yang aku tidak pandai dalam bab mengarang-ngarang nie. tak kira lah dalam bi or bm. dah lama aku tinggal kan benda-benda tu sume. siapa yang akan terus pandai kalu tak belajar kan. ade ke orang terus pandai jer..tolong bagi tahu aku siapa die. nak gak aku kenal dengan orang yang pandai camtu.

but suddently...my fren ni terjumpalah blog aku nie. through YM lah. kan ade feed yang bagi tau if aku de new post. cis..tidak ku tahu rupanya aku p wat setting kat YM tu camtu. coz seboleh-boleh nya aku memang tak nak diorang tahu akan kewujudan blog nie. masih belum sampai waktu yg sesuai lagi.hehehe...then i try 2 change my url coz aku tau tau katner nak ubah setting tu.hehehehe....abes lah....abes lah aku.walupun cerita-cerita kat sine banya yang kene-mengena dengan sesiapa pun kecuali pasal my life, my family and pape je yang aku buat.......kadang-kadang aku still merasa tidak selesa dan bersedia dengan kehadiran teman-teman ku yang memasuki ke sini. tak tau nape..mybe aku tak nak kehidupan aku diketahui oleh orang-orang yang aku dah kenali kot.hahahaha........

so..jika kamu kamu dan kamu masuk sini tak payah lah nak ko nak komen pape key. yang okey tu aku bley terima lagi lah. tapi tak payah lah mengata or gelakkan aku punya post nie. mybe korang tak perasan kot.tp...xpe lah. aku rasa tak selesa. sori kalu kornag baca nie korang terasa. this is what i feel. korang datang tak dijemput pergi pun aku tak halau. bukan aku tak bagi korang masuk pun.hehehe.... we have been frend for so long.tak kira lah kita rapat sangat or just rapat or just okey jer. please respect me lah.  respect watever i'm doing n please correct me if i'm doing wrong. that what you should do. aku tak mintak banyak pun.bley kan...??? so hope lepas nie dah tak de dah benda-benda camnie lagi...stop! dah lah...i got to study. sok lusa ade de banyak test. everyone....wish me luck key!


p/s : no heart feeling key :) gambatte kudasai to all...!!!!!



2 comments:

Anonymous said...

could you please remove my image from your this blog.

Thank you
Alacapip

-Blackberry- said...

Alacapip????
who are u...????
how could i remove if i dont know who u r...


tq