cerita masak-masak....



salam semua....
mari kita enjoy pic2 di bawah...
itu semua adalah makanan yang aku masak sepanjang cuti sem yg lepas....
xde masa nak update...
bru sekarnag t
ingt....
aku sgt suka memasak.....
tp x lah brapa pandai sgt nak msk2 nie...

ank dar
a kene lah pandai msk kan.....huhuhu....
aku mls nak bcerita lg...
tgk je lah pic2 nie ey....
enjoy....jgn meleleh suda....heheheh

tomyam....i made it by myself.hehehe...

daging goreng....sedap mkn bsama nasi yg panas2.....

ayam goreng tepung brsalut oat.....resepi ni aku tgk kat blog2 orang...

tis is ikan singgang with ulam....sedap dicicah bsama budu...hehehhe
ayam goreng halia....sedappppppnyerrrrr.................

lempeng or pancake yg x jadi..huhuhu...cicah sambal or kari daging or susu pekat....sedappppp dimakan watku breakfast.....senang jer....

petola masak lemak....senang n cepat giler nak msk...simple jer....

kacang buncis goreng.....

nasi goreng campak-campak.....coz aku men campak2 jer bahan2 die 2.hehehehhe..............


0 comments: