Result!!!!!.....



hurmmm....tidak aku sangka-sangka result exam akan klua pada ari ini....patutnya result akan klua pada 9hb seperti yg sudah sedia maklum. one of my fren..act my ex roomate....my litter sister ask me to check on her result. i was in shock when she told result dah pun klua.
fuh...punya lah kecut gler aku nak ckeck. coz i'm not ready in that day...ingt lama lagi...leh la relax jap. dub..dab...dub..dab...(bunyi jantung aku.huhuhu....) at dat time i cannot online to check it...so i sms n ask one of my good fren..wahee waheeda to check mine. first i ask bout her result...coz she got DL every semester. klu die jatuh..aku pun jatuh gak..klu die naik aku pun naik gak.that i wat thinking...aku bkn ny pandai sgt pun. spm pun brpe je la kan...nyesal gak dl x study tul2.huhu....tp e2 cite lama.skg i was fighting to do much more better than my previous time. then die pun kata die naik cket jer...huh..punya takut gler2 tahap cipan.cipan pun x giler kot.hahaha...after that she check mine.lama gak die amk masa.aku da takut!!...da xsenang duduk dah...sume keje da x leh wat.yang wat hanyalah sms mmb yg lem menanyakan result diornag gak. it takes about 30mnt 4 her to reply my sms. yang len2 x check lagi n ramai result yg naik.eeee.....lg sgt takut. yela...my parents mengharap kan aku dapat DL every sem...but i fail.huhu...aku da usaha sebaik mungkin aku kan.so..puas ati lah result 2 ngan usaha yg aku berikan 2.mmm...at last i get know my result.wah...a bit suprrise....result aku naik! :)..alhamdulillah..hehehe....target aku nak DL.subjct pun npk senang nak score...tp nampak ny xde rezeki aku kali nie...lagi cket jer nak DL.geram...geram...geram yang teramat sangt.hancur musnah harapan parents aku.tp..aku result aku naik tau.mmm...nx sem are going to ne new sem...new spirit...new target...n mcm2 lah yang new ny. nx sem...sem last aku...yahooo!!!!...

back to other story, to my lil sis...i so sorry to her coz her result jatuh teruk gak lah...n she got 1 reaped paper.huh...i so frustrated.adik lagi lah frust gegila kan.b4 die she manage to get better result...3 pointer above.mmm..xtau ape aku nak cakap kat die.i thing...mostly are from my mistake.slalu menghabiskan masa berdua...tp aku tgk die mcm blep cope her study very well...ms study week n final...i look she study.mybe x ckup study kot.n aku slslu wat hal gak la ngan die...mybe die tention.biasa lah klu org da syg...ssh nak jg ati org 2 kan.tul x...ntahlah.so sorry adik....

to adik...
lupakan yg lepas... nk ngs ke melalak ke marah ke...lepas kan semua itu. lepas tu bangkit semula wat perubahan pada diri sedikit demi sedikit teguh pada pendirian...bina semangat yg baru jika mahu teruskan dalam perjunagan ini...jangan putus asa n jangan mengharap kan pada yang lain....jika nak pilih jalan yg lagi 1 2 pun truskan lah.dimana ada kemahuan untuk belajar lg truskan la niat mu itu...rmai yg brada di belakan mnyokong adik...be happy key ;)...


p/s : nx sem is d last sem...byk prgrm nk wat nie.....target aku still sama lg...hope dapat...doakan aku...

0 comments: