baby sitter

dis My Baby...cute kan...geram nyer....


hurm...cmner nak start eh...da lama gak aku x mengarang ngarang nih...dua tiga ari yg lepas aku jd baby sitter lak.huhuhu...lawak nyer...jg my baby 2...pnya la takut 2 hanya tuhan jer yg tau...yele coz i not confident that i can take a good care 4 a baby...my baby 2 bru jer msk 9 month...kcl je lg 2...tpksa jg sogr2 coz my parent are going holliday to jarkata...kira honeymoon la 2 kat sana kot...hehehehee....lbh kurang 3 hari aku tpsa bgn pagi gler dlm kul 6.20 tuk jg die...b4 nie mmg aku pemlas n ssh cket nk bgn pg...hahah...ank dara pe cmnie eh...heheheh...mcm2 keje aku..mcm jg cm anak sndiri tul2 lah....cian kat adik aku yg sorg 2 xdpt bmsg2 ngan aku...sori la dik...akak mmg bz jg my baby 2 n mmg pnt lah...kene msk lg tuk my bro yg nak keje ptg....at last...my parent pun da slamat smpai ke m'sia jumaat lps....aku n kkk aku p amk parents kat KLIA...ktorang p mkn kat sana...mmg mhl! juz mkn ns grng kg jer dah kene rm6.5...mahal kan.....tp...bkn aku yg kene byr pun...aku bedal je lah nk mkn pape jer...huhuhu....skli skla mrasa org blanja kan...mmm...dis can be my good experience to become mother in future...sng la cket da de ilmu di dada kan...cewahhh...(nk kwin pun nth bl..berangan je la dl.heheh..) till now...nnt aku smbg lik the next storry k...

p/s : pic 2 da lama...ms die dlm 5 or 4 bulan cm2 kot....nnt aku ltk d latest 1 key...

0 comments: